EOTD..

tog jag lite sent idag,när denna bilden togs har jag haft på mig detta
hela dagen!!!men jag ville visa den ändå!!!

Jag har andvänt detta;

♥lumene primer
♥mac-bare study
♥mad minerals-7300
♥muc-time,luxury,dramatic
♥svart kajal på vattenlinjen
♥mascara-lashblast,cover girl


som sagt en hel dag....men iallafall så la jag mad minerals 7300 i den
inre ögonvrån o lite uppåt,därefter la jag time från muc på övre delen av
ögonlocket och på yttre vrån och uppåt globlinjen la jag luxury en mörkgrön
skimmrande färg.Och under ögonfransarna la jag dramatic en lite mökare blå
skimmrnde färg!svart kajal på vattenlinjen,vilket är nästan borta nu...o svart kajal.

från inre vrån mad minerals 7300,time från muc och luxury också muc.

jag har gått på big truck meet ute på highchaparall,där de ställer ut lastbilar i alla
dessa lag!!!min sambo kör lastbil och även min brorsa,så man va bara tvungen att åka
och titta lite och rösta!!!
så jag måste säga att färgena hållt sig bra en hel dag ute i väder
och vind!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0