LUSH.....

Jag har beställt från lush nu för första gången och jag är inte
ett dugg besviken på sakerna,de doftar så härligt!!!Har man
inte tillgång till affärena så få man beställa från nätet!!!!=D
Jag läste hos rocketqueens att hon beställt en sockerpeeling
som heter sugarbabe hon va så nöjd med den att jag va tvungen
att beställa jag också!!!!

Detta beställde jag;

-två dushgele
-bodylotion
-sockerpeeling
-parfym i creme form


Flying fox har jag testat och den doftar jätte gott!

doftar så härligt,lite vanilj,min stora favorit!!!!!
såhär skriver det på lush om denna produkt:

En söt och ljuvligt doftande bodylotion gjord på mandelolja, kakaosmör, färska bananer, citron och sandelträolja. Den doftar nästan som en banana split med vaniljglass och vit chokladsås! Bli inte förvånad om någon börjar bita på dig


sedan har vi socker peelingen och parfymen
 
peelingen har jag inte testat,men parafymen doftar också fantastiskt!!!!
Här kommer en bild på alltihop!!!

Jag kommer att beställa fler gånger därifrån!!!!Jag har velat göra detta i flera år ,men
inte kunnat!!!Gå in på Lush!!! Nu har jag massa lukta gott saker att testa!!!

Det hände något så halva texten blev i fetstil....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0