Sivletto

Jag har surfat runt på sivlettos hem sida och hittade lite smått och gott!
Tänkte jag skulle dela med mig!!
Håll till godo...
Denna söta väska är hur söt som helst!!!

Och dessa ballerina passar ju utmärkt!Kostar runt 200-300kr,väcker lite ha begär
i mig!!!Och ja jag gillar katter!!hehe..

Och vad sägs om detta söta armband!!Jag hade köpt det direkt om det inte va för priset
som är 599kr!!!Är det någon som kan göra ett till mig!!??=)

Jag bara gillar dessa klänning och skulle vilja ha en men de är också ganska dyra
för att bara användas då och då från 799kr och uppåt

Men de har fantastiska saker inne på sivletto och särskilt när man gillar 50-60-talet (vilket jag gör).Jag har aldrig beställt därifrån,men en dag så blir det av...så sugen på skorna som är med på bilden ovanför.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0