Forever21

Jag va ute på forever21 sida och dreglade lite över vissa sker.Jag har aldrig handlat därifrån så man är ju lite osäker.
Men detta är en liten del av vad jag skulle beställa..!!

jag älskar linnen..!


Är inte dessa fina,gnistrande blått!!Älskar örhängen...


Hur söt är då inte denna väska!!!!!


Lite svag för väskor och denna underbara röda färg gör ju inte saken bättre!

Dessa saker kostade inte så himla mycket,men man vet ju inte riktigt vad man få lägga i tull sedan?!Och sedan är det ju lite roligt att beställa så för då har inte så många likadana saker,som man annars har i en lite stad som jag bor i!
De hade så mycket fina saker men dessa skulle jag beställ ivarjefall!

Kommentarer
Postat av: keit

Ja visst har de snygga saker. Det e underbart men farligt med webb shoper.Ha det gott mvh keit

2009-01-22 @ 16:41:07
URL: http://vackranaglaristhlm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0