RBL...

cherry love,är nummer två av mina rbl lack!!!!Och jag va lite tveksam mot detta
när jag beställde det,men tänkte ..ja varför inte...Och det gjorde jag rätt i!!En mycket
fin röd färg,helt klart en av mina favoriter av rött!!!

Detta va mycket tjockare än bikini bottom som krävde 3-4 lager!!Cherry love behövde bara
2 lager,torktiden va inget att klaga på!!Jag har andvänt detta,

-china glaze first and last
-Cherry love
-first and last


ja då få ni ursäkta de lite slarviga målande på vissa naglar...Men se så
läckert det ser ut!!

i vissa lägen är det så det skiftar i svart iaf mörkare,som sagt bara 2 lager

ett av de finaste röda lacken jag har testat ivarjefall!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0