Mörka färger..

är lite svårt att måla med,tycker jag,men nu när jag gick här hemma tänkte
jag att jag skulle prova...
Jag har andvänt detta,

-MAC paint pot,quite natural
-MUC,matt svart
-Fyrinnae,immortality o black plum
-svart kajal
-mascara lash blast luxe


jag la en bas av mac paint pot,tog sedan muc svarta och la över hela
ögonlocket,tog sedan fyrinnae immortality och la det på det svarta blev
mest bara glitter(svart med glitter),tog sedan dark plum la det i globlinjen
och lite ut med kanterna o in på ögonlocket.La svart kajal både övre och
undre ögonfransarna.Sudda den under ögat och tog lite dark plum på det
svarta,la kajal på vattenlinjen,och på med svart mascara(covergirl)

synd att det blev en ljus rand under ögat,kanske skulle ha lagt färg
mellan fransarna,(heter det tilltning??)och ja jag vet plocka ögonbrynen
men jag har är sjuk så jag har ej orkat....

dock lite slarvigt målat,men vad tycker ni som läser är det svårt att måla med mörka
färger??eller är det en vane sak kanske?!

Jo förresten jag väntar på min beställning från fyrinnae..ska bli så kul och spännande
att plocka upp dessa färger!!!=D

Kommentarer
Postat av: Karin

Jättesnyggt, passar dig jättebra!

2009-09-01 @ 20:02:08
URL: http://vackerunderbar.se
Postat av: Linda

Snyggt och intensivt!!

2009-09-02 @ 20:16:49
URL: http://bettieli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0