helgens öga..

i helgen gjorde jag en sminknig i olika sortes färger,av MUS färger.Jag har
aldrig gjort något sådant innan men jag fick komplimanger så det blev bra
antar jag=)
jag har andvänt detta,

-lumene primer
-hightech ligter platina
-M/S famous
-M/S midnight sailor
.M/S pascal
-svart kajal
-svart eyeliner


jag började att lägga primern sedan hightechligter över hela ögonlocket.sedan la
jag M/S midnight saior,sedan tog jag pascal och la över det blåa och upp mot
globlinjen,la sedan famous som en liten guldig touch..
Tog sedan den blåa färgen och la den under ögat.på med lite svart eyeliner
och svart kajal på vattenlinjen.

blev nöjd själv,jag har varit lite feg när det gäller färger,kört mest med säkra kort.
men detta va roligt..
.

Kommentarer
Postat av: Andréa

Sv: Kul att du gillar't :D



Och jag gillade ditt öga här :)

2009-08-27 @ 16:17:26
URL: http://makeupartisten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0