Harajuku Lovers Fragrance

gwen stefani och hennes band har gjort nya parfymer i form av små söta harajuku (dockor).Jag fick hem två stycken provdofter från dessa ena dockan som ska vara gwen (G) och den andra som heter lovers.Jag tycker det är lite kul så för jag gillar gewens musik.Jag har hittat bilder på dem som doftproverna ska vara.notes;Mandarin,coconut,appleskin,jasmine sambac,freesia,magnolia,coconut cream,white sandalwood and cottonwoods.
Jag personligen tyckte det luktade för mycket kokos.
Notes,bergamot,pink pomelo,peach,bambo leaf,watery peony,living hydroponic lace rose,jasmine sambac,nectarin blosson,creamy paperwhites,egyptian jasmine,ylang ylang,vanilla,musk and blond wood.
Jag tyckte bättre om dena love doften,kanske lite mer diskret.kanske passar tills ens lillasyster eller lill tjejen,men ack så söta dessa flaskor är.Har dock ej kommit till sverige än!


Kommentarer
Postat av: anonym

Vet du när/om dessa kommer till Sverige?

2009-04-17 @ 03:04:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0