ångest

jag har pratat med min bror i telefon precis nu,och då kom det på tal om min halvbror.Jag har några halvsyskon som jag vet om och de bor på ganska nära avstån typ 6-7 mil från mig!Och ena brodern har jag på facebook så nu vill min bror att jag ska skicka en julhälsning och se om han är intresserad och svara på detta mejl!Det tycker jag är skitjobbigt rent ut sagt!

Jag är en fegis längst innerst inne när det handlar om sånt här!!!=( Jag skrev ett brev för några år sedan till min riktige far,men jag har inte hört något ifrån honom heller och man börjar ju undra då också?!Han kanske inte vill se mig , då kanske man inte ska ta kontakt med brodern???Men han godkände mig på facebook.....

Men jag ska idag skicka en liten julhälsning till honom så få vi se,det värsta är att han inte hör av sig eller kanske skäller ut mig,men iförsig då vet jag ju!

Vädret gör det ju inte bättre heller....Regnet bara öser ner här hemma..suck..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0